Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u een bevestingsmail van ons. In deze mail wordt uw bestelling bevestigd en staan opnieuw de gegevens als een extra check weergeven. Zo weet u dat wij zo snel mogelijk uw bestelling gereed maken en verzenden.
Wij bieden wereldwijdegratis verzending aan! Bekijk de pagina verzending voor meer informatie.
Het volgen van uw bestelling is erg simpel. U ontvangt een mail van ons met een Track & Trace code zodra de bestelling is verzonden. In deze mail zit een linkje met een Track & Track code. Via deze link is uw pakketje erg makkelijk te volgen en weet u precies wanneer u het pakketje kan verwachten.
Het wijzigen of annuleren van uw bestelling is mogelijk. Dit doet u door zo snel mogelijk een mail te sturen naar: info@oblac.nl
Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Bekijk de pagina verzending voor meer informatie.
Het kan voorkomen dat het pakket op een moment wordt geleverd dat u niet thuis bent. Als dit het geval is, wordt het pakket meestal bewaard door de logistieke partner en wordt er opnieuw een moment uitgekozen om het pakket bij u te leveren. Het ook voorkomen dat uw bestelling bij de buren wordt afgeleverd, uiteraard wordt u hiervan op de hoogte gehouden.
Wij verzenden onze producten wereldwijd! Per werelddeel verschilt de levertijd, maar uiteraard proberen wij zo snel mogelijk te leveren.
Uw kunt u klacht bij ons kenbaar maken door te malen naar: info@oblac.nl. Wij zullen vervolgens zorgdragen voor een correcte afwikkeling, waarbij u meestal uw bestelling kosteloos kunt terugzenden en kiezen uit een vervangend artikel.
Betaling
U kunt in onze shop veilig en kosteloos afrekenen met de volgende betaalpartners: iDeal, PayPal, Creditcard, Apple Pay, Google Pay, Bancontact en Sofort Banking.
Uw betalingsgegevens worden gecodeerd en beschermd met de hoogste veiligheidsstandaarden om uw betalingsgegevens veilig te beveiligen.
U kunt uw kortingscode gebruiken bij het afrekenen van uw product. Wanneer u het gekozen product aan de winkelwagen heeft toegevoegd kunt u op de button afrekenen klikken. Vervolgens kun u aan de rechterkant in het balkje kortingscode een code invullen en op toepassen klikken. De korting wordt automatisch verrekent in het aankoopbedrag.
Op dit moment bieden wij onze nieuwe klanten een korting van 10% als zij zich aanmelden voor onze nieuwsbrief onderaan onze website.
U krijgt binnen 12 uur een herinnering van ons op de bestelling alsnog af te ronden.
Garantie en retourneren
U kunt u bestelling binnen 14 dagen retourneren door naar ons te mailen: info@oblac.nl. U krijgt vervolgens het gehele orderbedrag gecrediteerd.
Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. De kosten bedragen circa € 5,-, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.
U kunt uiteraard aanspraak maken op garantie. Wettelijk gezien ben u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken via info@oblac.nl. Wij behandelen alle klachten met coulance en zullen onze uiterste beste doen om de klacht kosteloos te behandelen.
Account
In de volgende 4 stappen leggen wij eenvoudig uit hoe een account aangemaakt kan worden:
1) Klik op het button account rechtsboven in. 2) Via deze button kunt u zich registreren door uw gegevens te noteren. 3) Vervolgens kiest u een nieuw wachtwoord. 4) Het account is klaar voor gebruik!
Klik op het button wachtwoord vergeten, deze staat onder de inlog knop. Vervolgens kan er een nieuw wachtwoord aangemaakt worden.
Uw gegevens zijn altijd veilig bij ons. Wij hebben een uitgebreid Privacy Policy opgesteld waarin u kunt lezen hoe wij uw persoonsgegevens gebruiken en bewaren.