Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Je kan de klacht bij ons kenbaar maken door te mailen naar info@oblac.nl. Wij streven er naar om een passende oplossing te bieden. 

Bedenktijd

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht om de bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Let op: gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd.

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen 3,95 per pakket en zullen automatisch worden verrekend op het orderbedrag. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan oblac.nl geretourneerd worden.

Via ons retourportaal kan je gebruik maken van het retourrecht. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag minus de kosten voor retourneren binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan adviseren we eerst even contact met ons op te nemen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Bezoek via de volgende link het retourportaal: https://oblac.shipping-portal.com/rp/

Ruilen

Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met info@oblac.nl. 

Best Sellers